wtorek, 13 maja 2014

update!

backstage z sesji dla Agnes Bridal
kolekcja 2015 size plus

Bluza Elpolako Goryl Czarna XL 149 PLN

Życie. Niby wypełnione parą, a ciągle coś jeszcze się mieści. 
Mały update co się u mnie dzieje. Przeżywam zakupowy szał. Chwilowa zakupoholiczka :) Zamawiam, ubieram, modelinguję i wychodzi coś jak powyżej. 

Moje życie jest przepełnione życiem. Awansowałam i od miesiąca zajmuję się marketingiem. Dziedzina, w której jak sądziłam nigdy bym się nie sprawdziła. Dzięki niej w końcu spełniam się całkowicie. Rzekłabym wymarzona praca dla mnie :) Zawarte są w niej wszystkie czynniki umożliwiające moje szczęście. Pasja, Podróże, przewspaniali Ludzie!
Codziennie uczę się nowych rzecy. Np uzupełnianie PIT. Jeszcze rok temu na pytanie co to jest PIT zrobiłabym wielkie oczy i najchętniej uciekła od odpowiedzi. >> kolejny pozytywny odpad z mojej pracy (pewność siebie) co raz więcej jest jej we mnie.
Jeden minus ? Przez ilość pracy nie zawsze mogę być w szkole. Ominęłam kilka zjazdów i będę musiałą jakoś się z tego wykaraskać. Ale kto da radę jak nie ja ? :)
przedwszystkim - Myślę Pozytywnie!
wierzę w to, że gdy ludzie są pozytywnie nakręceni do świata, Świat zwraca się do nich z takim samym nastawieniem. Współczuję pesymistom. Taki to ciągle coś w szarych kolorach widzi. 

Co do podróży. Jest ich duuuużo. Jeżdżę po Polsce i za granicę. Niedawno wróciłam z targów w Londynie. 
zdjęcie poniżej
London Bridal Show, with my Sister Ann
30 maja lecę do Dusseldorfu na kolejne targi. I tak ciągle coś. Dzięki temu, że praca jest elastyczna mogę robić to prawie gdzie kolwiek.

podsumowując
JESTEM PRZESZCZĘŚLIWA!

P.S. W ten weekend znowu wybieram się do Londynu. Na pewno dostaniecie kilka informacji związanych z wyjazdem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz