środa, 10 lipca 2013

MODEL, MODELING, FASHION FAIR GERMANY

Nadszedł czas by w końcu rozruszać to zakopane cudeńko :)
 Chciałam pokazać Wam część mojej pracy jaką jest modeling. To, że jestem większa wcale nie oznacza, że nie mogę pracować w tym zawodzie. Na szczęście jest co raz więcej chętnych do współpracy z wiekszymi dziewczynami. Moim celem nie jest promowanie otyłości. Wiem, że sama powinnam zrzucić kilka kilo, aby stracić nadwagę. Docelowy rozmiar to 38/40. Nie jestem fanką "wieszaków". Zdjęcia nie są cudownej jakości. Moim jedynym choć nie argumentującym wytłumaczeniem jest to, że zapomniałam zabrać porządnego aparatu na targi. Dobrze, w takim razie może więcej o targach. INTERBRIDE international fashion fair Dusseldorf to największe targi ślubne w Europie. Muszę się pochwalić, że pracowałam na najbardziej obleganym stoisku.Należało ono do firmy Agnes Bridal Dream. Oprócz targów współpracuję z nimi przy sesjach zdjęciowych. Są to niezwykle mili ludzie, a firma jest już na rynku od ponad 20 lat. Projektantką jest Agnieszka P.-Cz. Niesamowicie zdolna i wspaniała kobieta. Skąd to wiem ? Jest moją mamą. To dzięki niej mam zamiłowanie do mody. Gdyby nie ona chyba nigdy nie odważyłabym się stanąć przed obiektywem.





z sesji dla Agnes Bridal Dream
z sesji dla Agnes Bridal Dream
z sesji dla Agnes Bridal Dream
Print Scrn z oficjalnej strony Agnes Bridal Dream
Targi Interbride
Targi Interbride - afterparty
Targi Interbride
Instagram

9 komentarzy:

  1. W KOŃCU MODA SIZE PLUS! SUPER POWODZENIA!Z NIECIERPLIWOŚCIĄ CZEKAM NA WIĘCEJ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) mam nadzieję, że nie zawiodę.

      Usuń
  2. masz piękną buzię. Ile zarabia się jako modelka w wiekszym rozmiarze ? i jaki rozmiar nosisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję, noszę rozmiar 46, zarabia się różnie. Ja dopiero zaczynam więc moje stawki raczej nie przekraczają 1000 zł, ale tez nie schodza poniżej 700-800zł za dzień. Na targach stawka jest niższa niż za sesję ok 200-300 zł za dzień, ale liczyć,że targi trwają zazwyczaj więcej niż 2 dni to też można wyciagnąć ponad tysiąć.

      Usuń
  3. Hej! Mam pytanie, ponieważ wiele koleżanek mówi mi, że mogłabym być modelką tzw. size plus, ale nie wiem od czego zacząć. Czy Ty współpracujesz z jakąś agencją ? jak zaczynałaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. piszesz, że chcesz zrzucić wagę, jak chcesz to robić? masz jakąś dietę ? jak tak to jaką ?

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kiecki! aż weszłam na stronę i zdecydowałam, że jeżeli kiedy olwiek dojdzie do tego dnia zamierzam kupić tam sukienkę. czekam na wiecej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ja dobrze widzę na pierwszym zdjęciu miss polonie?!

    OdpowiedzUsuń
  7. 55 year-old Software Engineer III Nikolas Capes, hailing from Picton enjoys watching movies like Joe and Sudoku. Took a trip to Uvs Nuur Basin and drives a Ferrari 250 GTO. po wiecej kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń